Μήνυση κατέθεσε κατά του Γερμανικού
περιοδικού Focus
η γνωστή συγγραφέας και Ιέρεια Ελλήνων
Αρχαιοθρήσκων
ΝΤΟΡΕΤΑ ΠΕΠΠΑ Σημειώστε πως ουδείς άλλος ΄Ελλην συγκινηθήκε για τις ύβρεις του Γερμανικού περιοδικού, πλην μόνον φιλολογικώς και αερολογικώς. ... Τώρα με τη μήνυση της Ελληνίδας συγγραφέα, οι Γερμανοί θα καθήσουν στο σκαμνί Σχετικώς εξέδωσε το άκολουθο Δελτίο Τύπου, όπου εξηγεί με σοβαρή επιχειρηματολογία του λόγους του διαβήματός της.: Την Παρασκευή, 7 Μαϊου 2010, αηδιασμένη και αγανακτισμένη από τον άδικο και επαίσχυντο διασυρμό που δέχεται τόσο η ιερή παράδοση των προγόνων μας, όσο και η πατρίδα μας και ο λαός μας -η ίδια η ύπαρξή μας, όπως αποδείχθηκε τραγικά την προηγούμενη εβδομάδα- εξαιτίας του κέρδους και του χρήματος (γιατί περί αυτού πρόκειται), υπέβαλα μήνυση κατά του υπευθύνου σύμφωνα με το νόμο και κατά παντός άλλου υπευθύνου του γερμανικού περιοδικού Focus, το οποίο δύο φορές μέσα σε τρεις μήνες (Φεβρουάριο & Μάιο) παρουσίασε στο εξώφυλλό του την Ολύμπια Θεά Αφροδίτη -και συγκεκριμένα το άγαλμά της που βρίσκεται στο Λούβρο και είναι γνωστό ως “Αφροδίτη της Μήλου”- να κάνει μία άσεμνη και αισχρή χειρονομία την πρώτη φορά και να επαιτεί τη δεύτερη. Τη μήνυση την υπέβαλα ως ιέρεια της γνωστής θρησκείας των Ελλήνων Αρχαιοθρήσκων, για προσβολή της θείας προσωπικότητας της Θεάς Αφροδίτης -και μάλιστα κατά συρροήν και κατ’ εξακολούθησιν- και για προσβολή ιερών συμβόλων, μεταξύ άλλων και της ελληνικής σημαίας, που το πανέμορφο κυανόλευκο χρώμα της, είναι και το ιερό χρώμα της Θεάς, αφού, ως γνωστόν, ανεδύθη από τους αφρούς της θάλασσας. Η προσβολή της θείας προσωπικότητας της θρησκείας μας εντοπίζεται στα εξής: Ως μεγάλη Ολύμπια Θεά, η Αφροδίτη ενσαρκώνει γενικά και σε κάθε περίπτωση το θηλυκό στοιχείο στη φύση, δηλαδή αποτελεί την ουσία του ½ της φύσης και άρα η προσβολή στο πρόσωπό της όσον αφορά στη φύση αποτελεί μεγίστη απαξίωσή της, και όσον αφορά στους ανθρώπους συλλήβδην προσβολή προς το γυναικείο φύλο. Η συγκεκριμένη έκφρασή της στο διάσημο άγαλμα της Αφροδίτης της Μήλου έχει σαφώς την έννοια της γυναικείας μορφικής τελειότητας, γι’ αυτό και θεωρήθηκε από τους σύγχρονους Ευρωπαίους θεράποντες και λάτρεις της Ελλάδας και της τέχνης -γιατί υπάρχει και αυτή η πλευρά- ως το σύμβολο του τελείου γυναικείου κάλλους. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου