Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΒΑΘΑΙΝΕΙ ΑΛΛΑ Η ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Ακόμη και την ύστατη στιγμή που τα παιδιά μας προσπαθούν να περάσουν στο πανεπιστήμιο μέσω των πανελληνίων εξετάσεων, βομβαρδίζονται με απίστευτη προπαγάνδα απο το υπουργείο Παιδείας και την Γραμματεία Νέας Γενιάς.

Το υπουργείο Παιδείας στο παρελθόν έχει δείξει την υποτακτικότητά του στο Διεθνείς Εβραϊκούς Οργανισμούς.

Εχουμε δημοσιεύσει το σχετικό κείμενο:

Η αναφορά του Υπουργείου Παιδείας στην οργάνωση «International Task Force»

Ο ίδιος ο σημερινός πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είχε φτιάξει μια επιτροπή όταν ήταν υπουργός παιδείας στο παρελθόν, η οποία αφαίρεσε κάθε αναφορά στα ελληνικά σχολικά βιβλία που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως "αντισημιτική"(π.χ την Σφαγή των Ελλήνων της Νάουσας απο τους Εβραίους, ιστορικές αναφορές σε συνεργασία των Εβραίων με τους Τούρκους κατακτητές κτλ).

Το θέμα των πανελληνίων εξετάσεων στο μάθημα της ιστορίας είναι ένα ακόμη γεγονός που επιβεβαιώνει οτι το κράτος δεν είναι ελληνικό αλλά κρυπτο-ιουδαϊκό.

Φανταστείτε οτι την στιγμή που τα παιδιά μας γράφουν πανελλήνιες είναι 100% συγκεντρωμένα σε αυτά που γράφουν και όσα διαβάζουν εκείνη την στιγμή αποτυπώνονται πολύ καλά στην μνήμη τους.

Το θέμα είναι μια μαρτυρία Ελληνίδας Εβραίας που επέζησε απο το στρατόπεδο Μπιρκενάου.

Οσοι έχουν ασχοληθεί με το Ολοκαύτωμα των Εβραίων και έχουν ερευνήσει σοβαρά, γνωρίζουν οτι όλο το Ολοκαύτωμα στηρίζεται σε μαρτυρίες επιζώντων απο τα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Καμιά επίσημη έρευνα δεν έχει γίνει πάνω στο θέμα των στρατοπέδων συγκέντρωσης. Οποιος τόλμησε να κάνει ανεξάρτητη έρευνα μπήκε φυλακή. Να θυμίσουμε τον Λόϊκτερ στο Αουσβιτς; Τον Ρούντολφ Γκέρμαρ στο ίδιο επίσης στρατόπεδο; Τον Ιρβινγκ; Τον Ζούντελ; Πόσοι φυλακίσθηκαν γιατί τόλμησαν να αμφισβητήσουν το Ολοκαύτωμα των Εβραίων; Είναι αυτό ιστορική έρευνα; Είναι αυτό ελευθερία σκέψης στην ιστορία; Πάνω απο 2.000 άνθρωποι έχουν φυλακισθεί γιατί έχουν κάνει έρευνες που αμφισβητούσαν το Ολοκαύτωμα.

Η πηγή του κειμένου στις εξετάσεις της ιστορίας είναι πόνημα που εξέδωσε η Γ.Γ.Ν.Γ και το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος.

Επέλεξαν ένα κείμενο των Εβραίων για τις εξετάσεις των παιδιών μας. Να μείνουν οι ανεπιβεβαίωτες ιστοριούλες των Εβραίων χαραγμένες στη μνήμη των παιδιών μας.

Και λέει μέσα αυτή η "Ελληνίδα Εβραία" στην "μαρτυρία" της:

"...Κι ενώ οι θάλαμοι των αερίων δούλευαν συνέχεια και βγάζαν φωτιές και καπνούς...."

Με τέτοιες μαρτυρίες θα γίνουν τα παιδιά μας επιστήμονες; Με τέτοια "ιστορικά ντοκουμέντα" θα τους μάθουμε την επιστημονική έρευνα;

Είναι δυνατόν οι θάλαμοι αερίων να "βγάζουν φωτιές και καπνούς";

Με τέτοιες ψεύτικες "ιστορίες τρόμου" θα εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας;

Δεν καταλαβαίνετε οτι στο υπουργείο Παιδείας κάνει κουμάντο το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο; Οτι οι δικοί μας "χρήσιμοι ηλίθιοι" απλά ακολουθούν τις επιταγές των Παγκοσμιοποιητών;
Δεν καταλαβαίνετε οτι καταστρέφουν το πνεύμα των παιδιών μας;

Αν θέλουν να μας αποστομώσουν ας βάλουν στις επόμενες εξετάσεις στο μάθημα της έκθεσης θέμα για τους μαθητές "Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ", που είναι και επίκαιρο.

Για το μάθημα της Ιστορίας ας βάλουν παράθεμα "Η ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ".

Ας τα βάλουν για να αποδείξουν οτι δεν είναι μαριονέτες των εν Ελλάδι Εβραιοσιωνιστών!!!

Ας διδάξουν στα πανεπιστήμια και στα σχολεία τις έρευνες για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, που έκαναν ο Ιρβινγ, ο Ζούντελ, ο Γκέρμαρ, ο Λόϊκτερ, οι Αυστραλοί επιστήμονες στην Τρεμπλίνκα των οποίων τα στοιχεία υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή και έχουν σταλεί σε όλα τα πανεπιστήμια.

Γιατί τα κρύβει το ελληνικό κράτος; Ή μήπως δεν είναι ελληνικό;

Αν είναι ελληνικό ας δείξει αυτό το βίντεο στους μαθητές:


Ο αναγνώστης μας έστειλε το εξής μύνημα:

"Να σας δείξω ενα θέμα που επεσε σημερα στο μαθημα της ιστοριας, το ακουσα απο τη τηλεοραση και το βρηκα στο νετ.. τα σχολια δικα σας(δεν ξερω σε πιο ε-μαιλ να σας στελω τη πληροφορια και ετσι τη στελνω σε μορφη σχολιου"

ΤΟ ΘΕΜΑ:

Μαρτυρία Ελληνίδας Εβραίας που επέζησε από το στρατόπεδο του Μπίρκεναου

«Απ’ αυτή τη στιγμή, η ζωή μου στο στρατόπεδο ανοίγει για μένα μιαν άβυσσο στην ανθρώπινη ψυχή, και θα μου αποκαλύψει τον άνθρωπο τελείως γυμνό, όπως φαίνεται να είναι από τη φύση του. Ένα μίγμα καλού και κακού... Το κουδούνι στις 4.30 το πρωί και συγχρόνως τα λουριά... που μας χτύπαγαν αλύπητα τα κορμιά μας, ήταν το καθημερινό πρωινό μας εγερτήριο. Ένα πρόγραμμα αλάνθαστο χωρίς αλλαγή... Αφού γινόταν το προσκλητήριο έξω μάς μοίραζαν για πρωινό ένα σκέτο καφέ, σ’ ένα κύπελο παλιό που ήταν ΤΕΛΟΣ 3ΗΣ ΑΠΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ

ΑΡΧΗ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ένα σκουριασμένο στρατιωτικό σκεύος, από το οποίο πίναμε ανά πέντε ένα αχνιστό νερόζουμο μία μία με τη σειρά μας... Κι ενώ οι θάλαμοι των αερίων δούλευαν συνέχεια και βγάζαν φωτιές και καπνούς, κατάδικοι βιρτουόζοι1 προερχόμενοι από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης και της Ρωσίας με τα βιολιά τους “Στραντιβάριους” και “Αμάτι” που είχαν κουβαλήσει μαζί τους σ’ αυτό το παραπλανημένο τους ταξίδι, είχαν διαταγή σαν “Κομάντο Ορχήστρας” να μας παίζουν Μότσαρτ ή στρατιωτικά εμβατήρια. Τα πόδια ολονών μας έπρεπε να βαδίζουν στο ρυθμό της μουσικής, ενώ αντίθετα τα χέρια μας παραμένουν ακίνητα καρφωμένα επάνω στο σώμα...».

Μπέρρυ Ναχμία, Κραυγή για το αύριο, Αθήνα: Κάκτος, 1989, σσ. 87-88.

ΚΕΙΜΕΝΟ Β΄

Η τύχη των Εβραίων της Θεσσαλονίκης

«...Το Σάββατο, 14 Μαρτίου του 1943 [...], 2.800 άτομα περίπου συνελήφθησαν και την επόμενη ημέρα εκτοπίστηκαν με τρένο στην Πολωνία, στοιβαγμένοι σε βαγόνια μεταφοράς ζώων, υπό αθλιότατες συνθήκες. Οι ναζί κατέτρεχαν κυρίως τα μικρά παιδιά, αφού ο σχεδιασμός τους προέβλεπε να εμποδιστεί η συνέχεια του εβραϊκού λαού. Είναι γνωστές, από περιγραφές των ελάχιστων επιζώντων, οι εικόνες των υπερπλήρων βαγονιών, με 70-75 άτομα το καθένα, χωρίς καν χώρο να καθίσουν, με ένα βαρέλι νερό για τη διαδρομή και ένα για τις φυσικές τους ανάγκες, και όλ’ αυτά για ταξίδι που διαρκούσε τουλάχιστον τέσσερις ημέρες. Πολλοί πέθαναν στη διαδρομή και τα πτώματα απλώς πετάγονται στην άκρη της γραμμής, όποτε υπήρχε στάση. Οι Έλληνες σιδηροδρομικοί υπάλληλοι ταράχτηκαν από τα όσα είδαν, και φήμες για εξόντωση των Εβραίων άρχισαν να διαρρέουν...».

Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο της Ελλάδας, Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Το Ολοκαύτωμα των Ελλήνων Εβραίων, Αθήνα 2006, σ. 46.

1βιρτουόζοι: δεξιοτέχνες στη μουσική, εδώ βιολιστές ΤΕΛΟΣ 4ΗΣ ΑΠΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 5ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Σωματικά βασανιστήρια: ξυλοδαρμοί, πείνα, άθλιες συνθήκες διαβίωσης – μεταφοράς.

Ψυχολογικά βασανιστήρια: Οι θάλαμοι αερίων συνυπάρχουν με τη μουσική που παίζουν κρατούμενοι στους ρυθμούς της οποίας εξαναγκάζονται να βαδίζουν οι συγκρατούμενοί τους.

Εκτελέσεις – θάνατοι: Θάλαμοι αεριών που λειτουργούν συνεχώς,θάνατοι κατά τη μεταφορά στα στρατόπεδα.

Ειδική αναφορά στους έλληνες σιδηροδρομικούς υπαλλήλους, που ήταν οι πρώτοι που αντιλήφθηκαν το σχέδιο εξόντωσης εναντίον των Εβραίων.

ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου