Για παράδειγμα, αν έχουμε ένα τριθέσιο δημοτικό σχολείο εδώ και ένα ή διθέσιο κάποια χιλιόμετρα πιο πέρα, τότε τα σχολεία συγχωνεύονται για να μειωθούν και οι θέσεις του προσωπικού. Όταν τα δύο σχολεία εμφανιστούν ως ένα, τότε αντί για πέντε συνολικά θέσεις δασκάλων που είχαμε όταν ήταν δύο διαφορετικά σχολεία, (διθέσιο και τριθέσιο) οι θέσεις θα γίνουν τέσσερις, δηλαδή καταργείται η μία και πολλές φορές και η δεύτερη. Πιο αναλυτικά: έχουμε ένα σχολείο με 23 μαθητές και δύο δασκάλους, δηλαδή διθέσιο και ένα άλλο με 34 μαθητές και τρεις δασκάλους, δηλαδή τριθέσιο. Ο νόμος ορίζει ότι όταν ο αριθμός των μαθητών σε δημοτικό σχολείο είναι από 16 έως 28, τότε είναι διθέσιο το σχολείο. Αν ο αριθμός είναι από 28 έως 43, είναι τριθέσιο. Μέχρι τώρα η νομοθεσία όριζε ότι αν μέσα σε κάποια χρόνια το σχολείο χάσει τη δυναμικότητα των μαθητών σε αριθμό, τότε δεν χάνει την οργανικότητά του σε δασκάλους. Μόνο αν περάσουν συγκεκριμένα χρόνια μείωσης μαθητών τότε καταργείται και η οργανική θέση η οποία επαναδημιουργείται μόλις αυξηθούν τα παιδιά. Σε σχολεία με ξένους μαθητές προβλέπεται μεγαλύτερος αριθμός διδασκόντων.
Πάμε στο ζητούμενο: Αν συνενωθούν τα σχολεία αυτά τότε ο αριθμός τους 23 και 34 μας κάνει 57 πράγμα που σημαίνει μόνο τέσσερις οργανικές θέσεις διδασκόντων εφ όσον από 44 έως 60 μαθητές αντιστοιχούν τέσσερις δάσκαλοι. Έτσι ο πέμπτος δάσκαλος φεύγει και πάει σε ένα άλλο σχολείο όπου τον στείλουν! Μάλιστα για μεγαλύτερη οικονομία θα αυξήσουν κι άλλο τον αριθμό των παιδιών ανά δάσκαλο!
Το ίδιο ισχύει και για τα νηπιαγωγεία και για τα Γυμνάσια, τα Λύκεια και τα ΕΠΑΛ. Στις πόλεις δεν θα καταργηθούν σχολεία αλλά θα συγχωνευθούν ή απλά ο αριθμός των διδασκόντων θα μειωθεί γιατί θα καταργηθούν οι οργανικές θέσεις πολλών εκπαιδευτικών που θα συνταξιοδοτηθούν κι έτσι ο αριθμός των παιδιών θα διπλασιαστεί μέσα στις τάξεις.
Αυτό θα έχει τραγικά επακόλουθα:
1) Με το κλείσιμο των μικρότερων σχολείων αλλά και με τις συγχωνεύσεις, μειώνονται οι οργανικές θέσεις και αυξάνεται κατακόρυφα η ανεργία στον κλάδο.
2) Οι μαθητές στις επαρχίες όπου το σχολείο τους έκλεισε ή συγχωνεύθηκε με κάποιο άλλο, θα αναγκαστούν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις καθημερινά για να φοιτήσουν και όλοι καταλαβαίνουμε πόσο αρνητικό είναι για τα μικρότερα, ιδιαίτερα, παιδιά η καθημερινή μεταφορά πρωΐ και μεσημέρι.
3) Η αύξηση ή ο διπλασιασμός του αριθμού μαθητών σε μία τάξη θα έχει σαν συνέπεια να μην γίνεται σωστά το μάθημα. Ιδιαίτερα σε σχολεία με ξένους μαθητές η κατάσταση θα είναι τραγική και όπως πάντα θα είναι πιο αδικημένα τα Ελληνόπουλα.
4) Σε μικρότερα χωριά όπου προβλέπονται να κλείσουν αναρίθμητα μονοθέσια σχολεία ή διθέσια και νηπιαγωγεία αυτά τα χωριά θα ερημώσουν! Ποια οικογένεια θα καθήσει αν δεν υπάρχει σχολείο να στείλει το παιδί της;
Επίσης:
Οι δαπάνες για τη μεταφορά των μαθητών στις επαρχίες θα μειωθούν δραματικά ή θα κοπούν τελείως. Θα πληρώνουν οι γονείς. Για το πετρέλαιο θα συμβεί ακριβώς το ίδιο.
Επίσης:
Θα κλείσουν πάρα πολλά αγροτικά ιατρεία και στα Πολυδύναμα ιατρεία όπως επίσης και στα Κέντρα Υγείας θα μειωθεί σημαντικά το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό!!!! Που εδώ που τα λέμε δεν ήταν ποτέ επαρκές!
Αναμένεται λοιπόν ο κόσμος που έμενε στις επαρχίες και κρατούσε ακόμα Θερμοπύλες και στις ακριτικές περιοχές (γιατί ούτε αυτές εξαιρούνται από τη λαίλαπα του Καλλικράτη), να νοσηλεύεται με κομπογιαννίτες αφού δεν θα διορίζονται γιατροί ή να φύγει εντελώς αφού δεν θα υπάρχουν ούτε σχολεία πρώτης βαθμίδας, να γίνει και πιο εύκολη η πρόσβαση σε λαθρομετανάστες!
Όλα τα προηγούμενα δεινά θα τα υποστούμε μέσα στα πλαίσια του προγράμματος λιτότητας.
ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΕΧΥΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.
ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΤΖΑΜΙ ΣΕ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΖΑΜΙΑ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ!
ΑΙΣΧΟΣ!!!
Ελευθερία του Λόγου.
το είδαμε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου