Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Λάρα Λόγκαν: "Με κακοποίησαν σεξουαλικά 200-300 Αιγύπτιοι"!

Image
Mια συγκλονιστική εξομολόγηση από την πολεμική ανταποκρίτρια του CBS Λάρα Λόγκαν είχαμε στην εκπομπή "60 Minutes" και στους New York Times, όπου έδωσε λεπτομέρειες για τον εφιάλτη και την φρίκη που έζησε στα χέρια 200-300 μουσουλμάνων Αιγύπτιων διαδηλωτών οι οποίοι την κακοποιούσαν σεξουαλικά επί 40 λεπτά στις 11 Φεβρουαρίου κατά την διάρκεια των διαδηλώσεων στην πλατεία Ταχρίρ.
 
Με  θάρρος η Λόγκαν δεν δίστασε να μιλήσει για την τρομακτική εμπειρία της: «Η μπαταρία της κάμερας τελείωσε και έπρεπε να σταματήσουμε τη δουλειά για λίγο. Ξαφνικά ο Bahar (ο αιγύπτιος εικονολήπτης) με κοιτάζει και μου λέει: Πρέπει να φύγουμε από εδώ τώρα. Σκέφτηκα ότι όχι μόνο θα πεθάνω εδώ, αλλά θα είναι ο πιο φριχτός και βασανιστικός θάνατος που θα μπορούσα να έχω!».
Η Λόγκαν είπε στους Times ότι η επίθεση διήρκεσε 40 λεπτά και οι θύτες ήταν περίπου 200 με 300 άντρες.

«Επί πολλά λεπτά με βίαζαν με τα χέρια τους. Τα ρούχα μου είχαν γίνει μικρά, μικρά κομματάκια. Το πιο σοκαριστικό ήταν το πόσο αδυσώπητοι ήταν. Χαίρονταν με τον πόνο μου. Όσο ούρλιαζα, τόσο πιο πολύ με κακοποιούσαν».


H δημοσιογράφος τόνισε ότι δεν ήθελε να να κουβαλάει μόνη της το βάρος « σαν να έχω ένα βρώμικο μυστικό, κάτι για το οποίο θα ντρεπόμουν μια ζωή».
H Λόγκαν, που είναι η επικεφαλής των ανταποκριτών του CBS, επέστρεψε στη δουλειά την Τετάρτη.  «Νιώθω πολύ πιο δυνατή πλέον και εύχομαι η δική μου ιστορία να βοηθήσει και άλλα θύματα σεξουαλικών επιθέσεων» είπε στη συνέντευξή της.

Η δημοσιογράφος είναι νοτιοαφρικανή, παντρεμένη με δύο παιδιά και εργάζεται εδώ και 18 χρόνια ως πολεμική ανταποκρίτρια.
 Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου