Μετά την ιστορία της αλλαγής των σχολικών βιβλίων από την κ. Ρεπούση πολλοί ερευνητές άρχισαν να διερευνούν το παρασκήνιο αυτής της υπόθεσης. Έχουν γραφτεί λοιπόν χιλιάδες άρθρα από τα έντυπα όλων των αποχρώσεων. Θα αναφερθούμε μόνο σε δύο. Γράφτηκε στο περιοδικό Άρδην(τεύχος 58) του κυρίου Καραμπελιά εκτενέστατη έρευνα για το ρόλο της Ρεπούση, Λιάκου, ΕΛΙΑΜΕΠ και τη διασύνδεσή τους με το Ίδρυμα Σόρος.
Παρόμοιο και σημαντικό άρθρο γράφτηκε στο περιοδικό Τρίτο Μάτι από το κ. Αποσκίτη. Είναι πρακτικά αδύνατον να αναφερθούμε στα χιλιάδες άλλα άρθρα, όλα όμως αυτά τα άρθρα εστιάζουν την προσοχή τους στο ρόλο του Ιδρύματος Σόρος τις υπόγειες διασυνδέσεις του με τους γνωστούς Διεθνείς Τραπεζίτες,του Club του Παρισιού και του City του Λονδίνου και είναι ακριβώς αυτές οι λεπτομέρειες που αποκρύπτουν τα ΜΜΕ. Ατελείωτες εκπομπές έγιναν και συζητήσεις για τα σχολικά βιβλία, αλλά όταν ερχόταν η συζήτηση στο Ιδρυμα Τζόρτζ Σόρος,οι συντονιστές της συζήτησης έστρεφαν προς άλλη κατεύθυνση τη συζήτηση. Αν μάλιστα τολμούσε κάποιος να πεί: «Πως είναι δυνατόν ένας χρηματιστής να ενδιαφέρεται για την αλλαγή των σχολικών βιβλίων της Ελλάδας και άλλων 30 χωρών; Είναι δυνατόν να το αποφάσισε μόνος του; Ποιοι κρύβονται από πίσω του; Πληρώνει εκατοντάδες υπαλλήλους, σκορπάει τα εκατομμύριά του για να αλλάξει τα βιβλία μας;».
Η έρευνα όλων αυτών των ερευνητών έδειξε ότι η αλλαγή των σχολικών βιβλίων ξεκίνησε από παρόμοια ιδρύματα(ίδρυμα Ροκφέλερ) πρίν 50 χρόνια στις ΗΠΑ.(Αναζητήστε στο διαδίκτυο άρθρο για την «Αλλαγή της Αμερικανικής ιστορίας»(STILL). Προχώρησαν στην αλλαγή της ιστορίας των ευρωπαϊκών χωρών και τώρα στα Βαλκάνια. Ταυτόχρονα επιχειρούν την αλλαγή των σχολικών βιβλίων της Κίνας και της Ιαπωνίας και σε πολλές άλλες χώρες της υφηλίου, όπως η Ρωσία από την οποία και εκδιώχθηκαν. Ένας καλόπιστος λοιπόν ερευνητής αντιλαμβάνεται ότι το Ίδρυμα Σόρος είναι απλός ένας γραναζάκι ενός πολύ μεγαλύτερου κρυφού μηχανισμού. Απο τις κινήσεις που κάνουν αυτά τα ιδρύματα, προσπαθούμε να καταλάβουμε ποιος είναι ο τελικός τους σκοπός. Καταλήξαμε ότι ρυθμίζουν τις τελικές φάσεις δημιουργίας μιας παγκόσμιας Αυτοκρατορίας. Πόλεμοι όπως Γιουγκοσλαβία, Ιράκ, αλλαγές συνόρων, τεμαχισμός μεγαλύτερων χωρών σε μικρότερες, αλλαγές βιβλίων, δημιουργία μονοπωλίων στους διάφορους τομείς της οικονομίας(παρ’ όλο που μιλούν για Παγκοσμιοποίηση), έλεγχος των σπόρων, ιδιωτικοποίηση τηλεπικοινωνιών σε όλη τη Γή, συγκεντρωτισμός των ΜΜΕ
(ο Ρούπερτ Μέρντοκ φίλος και συνεργάτης των Διεθνών Τραπεζιτών και του Σόρος, ελέγχει 150 τηλεοπτικά κανάλια και 140 εφημερίδες και δεν διαμαρτύρεται κανείς) ιδιωτικοποίηση των υδάτων σε όλη τη Γή, αλλαγή κατεύθυνσης του ΝΑΤΟ, δημιουργία τριών Παγκόσμιων μπλόκ χωρών στα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το επιστέγασμα, η δημιουργία ενός εξωτερικού εχθρού για να εξαναγκαστούν οι άνθρωποι να δεχτούν την Παγκόσμια αυτή Αυτοκρατορία.Αυτό ειπώθηκε από το κ. Ροκφέλερ στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ(www.bilderberg.org).Φυσικά είναι αυτονόητο από όλα τα προαναφερόμενα και ειδικά από το εύρος δράσης αυτού του «αφανούς κέντρου» ότι τις αλλαγές αυτές δεν τις προκαλούν οι ΗΠΑ, είναι και αυτές θύματα του ίδιου αφανούς κέντρου. Το ότι τα ΜΜΕ δεν συζητούν ποτέ για αυτά τα πράγματα και τα αποκρύπτουν, αποδεικνύει ότι τα ΜΜΕ ελέγχονται από το ίδιο «αφανές κέντρο». Τα προαναφερθέντα δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Με όσους ανεξάρτητους ερευνητές έχουμε συζητήσει το θέμα έχουν καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα και μάλιστα μεταξύ αστείου και σοβαρού καταλήξαμε σε έναν τρόπο να «εντοπίζουμε», τους πράκτορες του αφανούς αυτού κέντρου, είναι τόσα πολλά τα αποδεικτικά στοιχεία που όποιος τα αρνείται ή πράκτορας είναι ή βλάκας.
Τα φερέφωνα λοιπόν της θολοκουλτούρας μας λένε «πρέπει να αλλάξουμε την ιστορία μας για να είμαστε αγαπημένοι με τους γείτονές μας».Το οξύμωρο είναι ότι ταυτόχρονα το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών και το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο στέλνουν Έλληνες εκπαιδευτικούς στο Ισραήλ για να εκπαιδευτούν στο πως θα διδάξουν αποτελεσματικά το Ολοκαύτωμα στα παιδιά μας. Τα εβραϊκά ιδρύματα μάλιστα ενδιαφέρονται να διδάξουν το Ολοκαύτωμα και στα παιδιά του νηπιαγωγείου, για το λόγο αυτό και η κ. Ρεπούση έκανε ειδικά σεμινάρια για δασκάλους και νηπιαγωγούς. Και μάλιστα ισχυρίζονται ότι πρέπει να διδάσκονται όλες οι φρικιαστικές λεπτομέρειες για να εντυπωθούν στη μνήμη των παιδιών. Τόσο πολύ τα αγαπούν τα παιδάκια. Είναι φανερό ότι έχουν κρυφό σχέδιο. Θέλουν να εκμεταλλευτούν την αγνότητα και την άγνοια των παιδιών μας. Δεν ενδιαφέρονται για τα παιδιά μας αλλά για το πώς θα διαδώσουν τις απόψεις τους. Δεν ενδιαφέρονται αν θα τραυματίσουν τις παιδικές τους ψυχές, αλλά μόνο πως θα τα πείσουν και θα εγκλωβίσουν στις απόψεις τους από τη νηπιακή ηλικία. Είναι άξιο απορίας πως κατάντησε έτσι η δημόσια εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί. Για αυτή τη κίνηση του Υπουργείου δεν υπήρξε καμιά διαμαρτυρία. Διερωτιόμαστε στο τιμόνι των υπουργείων βρίσκονται άνθρωποι ή άσχετοι γραφειοκράτες, ή να υποθέσουμε ότι είναι ανθέλληνες και προδότες;
Σάββατο 16 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου